یزدفردا: جانشین قرارگاه اقتصادی سازمان پدافند غیر عامل کشور: ناگزیر هستیم متناسب با تهدید‌های دشمنان، در زمینه تقویت زیرساخت‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گزارش یزدفردا: معاون امور زیربنایی و جانشین قرارگاه اقتصادی سازمان پدافند غیر عامل کشور در نشست شورای پدافند استان یزد، با اشاره به اینکه یکی از تهدید‌های امروز دشمن بحث زیرساخت‌ها است افزود: ناگزیر هستیم که متناسب با تهدید‌هایی که برای زیرساخت‌ها وجود دارد، برای تقویت زیرساخت‌ها اقدام کنیم.

طزری با اشاره به اینکه دشمن در زمینه زیرساخت‌ها دو رویکرد دارد، عنوان کرد: یکی از رویکرد‌های دشمن، تخریب زیرساخت‌ها با هدف قطع ارائه خدمات به مردم و دیگری ایجاد رعب و وحشت بین مردم است.

استاندار یزد دراین نشست با بیان اینکه پدافند غیر عامل از ضروریات است، افزود: طبق آیات قران مسلمانان باید در این زمینه اهتمام داشته و در آماده باش کامل باشند.

بابایی افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که درک خوبی از پدافند غیرعامل در استان پیدا کرده ایم و باید به نحوی رفتار کنیم که همه دستگاه‌ها در آماده باشند.

ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، روسای کارگروه‌های سایبری و الکترونیک - انرژی و تامین نیاز‌های ضروری کشاورزی و امنیت غذایی و همچنین تشریح دستورالعمل حفاظت از زیرساخت‌های با اهمیت بالا از موضوعات دیگر این نشست بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا